Wiele możliwości

Interaktywne wideo to możliwość wciągnięcia widza w nową rzeczywistość. Oglądający ma wpływ na to, co zdarzy się na ekranie. Wybiera pomiędzy zaprojektowanymi wcześniej opcjami scenariusza. Dzięki temu wideo jest angażujące i wciąga użytkownika w interakcję z marką. Interaktywne wideo jest kolejnym krokiem w stronę konsumenta, gdyż czyni go uczestnikiem i reżyserem wydarzeń.

  • induction
  • szkolenia
  • kampania produktowa
  • social media
  • publikacje w intranecie
  • serial interaktywny
  • wirtualne spacery
  • interaktywne wywiady

i wiele więcej…

Więcej niż wideo.

Interaktywne wideo pozwala na włączenie do scenariusza materiałów kręconych kamerą, ale także grafik – w tym infografik, graficznego przedstawiania definicji, pojęć, haseł czy zaprezentowanie krótkiej i prostej ankiety. Posiada wiele unikalnych właściwości:

  • zaangażowanie – interaktywne wideo
    najmocniej angażuje użytkowników podobnie jak gry wideo, użytkownik ma nieograniczony czas na poznawanie treści
  • personalizacja – filmy przygotowane na podstawie konkretnego scenariusza, którego treść i poziom skomplikowania ogranicza jedynie budżet Klienta
  • wiedza – w znakomity sposób przekazuje treści merytoryczne;
  •  różnorodność – możliwość zastosowania wielu technik: wideo, tekstu, infografiki
  •  wyróżnienie – firma zyskuje wizerunkową przewagę nad
    konkurencją

Zalety.

Mocne strony.

Interaktywność projektu czyni z niego narzędzie o wiele skuteczniejsze
i efektowniejsze niż zwykłe prezentacje czy filmy wideo.

  • wesprzyj sprzedaż!
  • nauczaj efektywnie!
  • inspiruj i baw!
  • zapamiętuj!
  • szkolenie nie musi być nudne!
  • graj!

Przykładowe wideo:

Film interaktywny – Carlsberg kultura pracy

Z przyjemnością informujemy, że interaktywny film o kulturze organizacyjnej wyprodukowany przez SquarePixel dla  Carlsberg zdobył wyróżnienie w kategorii Najlepsza innowacja oraz główną nagrodę w kategorii Najlepsze Video w w konkursie Employer Branding Stars 2017!

 

19 października 2017 odbyła się gala wręczenia nagród Employer Branding Stars, przyznawanych za najlepsze działania z zakresu budowania wizerunku pracodawcy w 2017 roku. Jury, złożone z 15 profesjonalistów Employer Brandingu, oceniało 99 projektów, zgłoszone przez 44 firmy z całej Polski.

Chcesz wiedzieć więcej?